شیرخشک پوشک رفلاکس

تصویر
۱۱ پاسخ

خودتو بزار جای من1200کیلومتر فاصله دارم

آره من همیشه دلم تنگ میشه

من با خونه مادرم یه خیابون فاصله دارم من این سر خیابونم فاصله مون پیاده 15 دیقه با ماشین هم دودقیقه اما گاهی دلم میگیره که کاش تو یه محل بودیم

اره، خیلی مثل امروز که همه اونجا جمع شدن، شوهر من،سرکاره ، می‌تونست بگه خودمون بریم، اما نگفت😭😭😭

منم چهارصد کیلومتر فاصله دارم دو ساله نرفتم شهر خودم 😢

آره منم همیشه دلم میخواست دمپاییام پام کنم برم خونه مامانم اینقد یعنی نزدیک باشم بهشون الانم ۲۰دیقه فاصله داریم ولی مثل اون نمیشه ک هر لحظه دلت خواست بری

من پونصد تا فاصله داربم میمونم دو هفته بعدم میرم

من یک ربع فاصله دارم ولی بازم بعضی وقتا دلم میگیره ک کاش تو یه ساختمون بودیم😕

من چی بگم که ۷۰۰٫۸۰۰ کیلومتر با مامانم فاصله دارم

نه گلم همه مادرا مثل هم نیستن که ادم بخواد نزدیک باشه

نمیتونی بری بیای؟

سوال های مرتبط

مامان سوین💗 مامان سوین💗 ۱۶ ماهگی
مامان سامین مامان سامین ۱۷ ماهگی
مامان مامان جنید جان مامان مامان جنید جان ۱۶ ماهگی
مامان 😍جوجو😍❤️ مامان 😍جوجو😍❤️ ۱ سالگی
مامان نفس مامان نفس ۱۴ ماهگی
مامان برسام💙 مامان برسام💙 ۱۷ ماهگی
مامان کیان فندقم مامان کیان فندقم ۱۷ ماهگی
مامان فنچول👶🏻🧸🩵 مامان فنچول👶🏻🧸🩵 ۱ سالگی
مامان قلبم💙 مامان قلبم💙 ۱۶ ماهگی