۳ پاسخ

امن هر آپتامیل ساده ی ددمه باشه خراب نیه وزنی دوسه بارم پرونترا دایه پی نکوت دوایه کی استفراقی پیه دکرد بنظرم آپتامیل ساده ی دیه

من اپتامیل پرونوترا می‌دم راضی ام

اپتامیل ساده میدادم خیلی خوب بود
پرونترا آهنش زیاده
شاید خوب نباشه آهن زیاد

سوال های مرتبط