۶ پاسخ

یکماهگی هم با پوشک گرفتم 😘

تصویر

اینم من دوست داشتم

تصویر

این چهارماهگی

تصویر

من این ماه میخوام یدونه بادکنک. ۵ بگیرم با کلی بوس بوسی 😍 ماه های فبلشم میذارم واسه ایده

من کلا ساده میگیرم با پفک درست کردم

تصویر

منم میخوام

سوال های مرتبط

مامان هامین مامان هامین ۷ ماهگی
مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی
مامان شایان مامان شایان ۱۳ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی