۱۰ پاسخ

وای چه جوری موندی دختر
ول کن برو الان طلاق برای تو ازحلال خدا حلال تره

بنظرم خیلی مظلومه. دختر یکم زرنگ باش .مهریتو اجرا بزار شاهد ببر از خونه بیرونت کردن .من جای تو بودم دمار از روزگارشون درمیاوردم

برو مهرتو بزار اجرا عزیزم و اینکه همون موقع که بیرونت کردن باید زنگ میزدی ۱۱۰ میومد که صورت جلسه کنه که تو رو بیرون کردن . نگرانم نباش بچه تا ۷ سالگی حضانتش باخودته و نفقه بچه رو هم باید پرداخت کنه

اگه اونا اقدام کنن مهریه بهت نمیدن،ازت بابت ترک خونه زندگی شکایت میکنن نفقه هم نمیدن ،پاشو برو شکایت کن بگو از مادرش هم شکایت کن بگو کتکتم زدن

باید میموندی و مهریه رو اجرا میذاشتی

خب چرااا همونموقع زنگ نزدی ۱۱۰؟؟ چرا پیگیری نکردی پزشک قانونی نرفتیی دخترر

چطور از این لجن بچه اوردی فکر اون بچه رو نکردی

عزیزم خیلی برات ناراحت شدم
انشالاخدابرات ازین به بعد قشنگ بچینه

عزیزم چقدر شرایطت سخت خدا لعنت کنه شوهرتو خانوادشو کاش توام دوتا ب ننه خرش میزدی چقد ناراحت شدم

وای چقدر ناراحت کننده🥺🥺 حق داری عزیزم.رابطش با دخترت خوبه؟ اذیتش نکنن🥲

سوال های مرتبط

مامان ❤❤❤❤❤❤❤❤ مامان ❤❤❤❤❤❤❤❤ ۲ سالگی
مامان خوشگل خانم مامان خوشگل خانم ۲ سالگی