رفتارت درست بوده گلم اصلا ناراحت نباش خوب کردی
ولی جلو جاری یکم با سیاستتر رفتار کن که آتو دستشون ندی پشت سرت حرف بزنن
کار درستی کردی
جاریت که دیدی اصلا به روش نیار شوهرت و بقیه ام چیزی گفتن به روی خودت نیار
تو هم نمیشستی
انتظار داشتن چیکار کنی؟مگه باید کار دیگه ای میکردی اصلا؟
چه رکی خوش به حالت
افرین کارت عالی بوده😍👏👏👏👏
کاش منم میتونستم اینجوری باشم
بسیار کار پسندیده ای کردی خدا قبول کنه😂
من اگه بودم صداش میزدم میگفت فلانی بیا ظرفاتونو بشور تا منم ب کارای دیگم برسگ
رفتارت درست بوده..دیگه پیشو نگیر عادی رفتار کن مثل قبل،ببین واکنش بقیه بعد از کار امروزت چجوری میشه..
عالی بود رفتارت افرین عزیزم
رفتارت کاملا درست بوده به خودت ایمان داشته باش
افرین ، اصلا هم برات مهم نباشه ک میرن تو قیافه خوبه ک همه باهم تعامل داشته باشن
آفرین بهت نشوریا
بهترین رفتار رو کردی
پا پیش میزاشتی میگفتی وا شما اصلا بلدین بشورین یا همینطور فقط میخورین
آشپزخونه ترکیده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.