چرا نداشته باشین ؟ باید امیدوار باشین حداقل بخاطر بچه هاتون وگرنه حال دل هیچکی خوب نیس مهم اینه یکاری کنین حال خودتون خانواده خوب باشه
چند روز پیش یکی اینجا یه حرف قشنگی زد
هممون میترسیم ، استرس داریم و ...
ولی از کجا معلوم آخرین روز های زندگیمون نباشه ، پس تا جایی که میتونیم قشنگ زندگی کنیم که روزای آخرمون رو خوب گذرونده باشیم
اتفاقا این جنگ باید اینو بهمون درس بده که ما از هیچ اتفاق بعدمون خبر نداریم پس تا جایی که میتونیم لذت ببریم ازش و اطرافیانمون رو دوست داشته باشیم
حس هیچی نیس چ برسه عید...
کی حوصله عید داره بااین اوضاع
دیگه کی حوصله عید داره با این اوضاع
ن اصلا
هیشکی ب نطرم دیگ حوصلش رو نداره
خدا کنه تا اون موقه تموم بشه
عید که،فکرررر نکنم
به نظر خودت ☹️
اصلا دیگ قشنگ نیست
بله داریم
چرا عید نداشته باشیم آدمی باامید زنده است مخصوصا ماها که بچه کوچیک داریم خیلی باید امیدوارتر باشیم حداقل بخاطر بچه هامون من که هم واسه خودم لباس خریدم هم واسه بچم یه سفره هفت سین خوشگل هم میندازم زمان جنگ ایران و عراق هم همین بوده
من که سبزه کاشتم
امروزم با پسرم تخم مرغ رنگ کردیم
انشاالله که روزهای خوب در راه هست
همیشه به لطف خدا امیدوار باشید
بلههه من که امروز رفتم کلی خرید کردم. انشالله که سال جدید عالی باشه برا هممون
بچه ها امشب چطوری قافلگیر میشیم؟؟؟
اطلاعی دارین؟
ماداریم
ما ک نه من حتی حوصله ندارم خونه رو جاروبرقی بکشم
اگه خودم بودم فقط،نه چون اصلا حس و حوصله هیچی نیست
اما بخاطر بچه هام آره
ماکه ارع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.