پسرم بعد شیر دوسه با آروق میزنه چرا؟ 🦦

۷ پاسخ

بهتر 😐😐نزدن بده

خوشحال باش😂

این دیگه شیر گازدار میخوره😁😁😂😂

بزار بزنه
بزن که خوب میزنی😂
پسر من زیاد نمیزنه

عادی هست

نزنه ک دلدرد میشه

طبیعی

سوال های مرتبط