بخدااااا اگه ما بدونیم
پاشو برو دکتر
مرسی ازتون عزیزای دل ❤️❤️
توبارداری ۴۰ ۵۰ درصد گردش حجم خون بیشتر میشه که ضربان قلب هم تا ۱۰ یا ۲۰ بار بیشتر از روزهای عادی هست اگه احساس ضعف و خستگی شدید و رنگ پریدگی یا سرگیجه هم داری کمبود آهن داری اگر در حال استراحت هم تپش قلب داری به دکتر قلب مراجعه کن در کل مصرف چای و کافئین رو کم کن استراحت کافی کن مایعات کافی بخور
هر روز اینطوری یا بعد هر وعده؟
منم هفته های شما تپش قلب داشتم بعده هر وعده فهمیدم قندم بالا رفته الان با انسولین کنترل شده تپش قلب ندارم
منم تپش قلب دارم ،طوری که از خواب بیدارم میکنه ، تایم یه دیقه نبضمو گرفتم دیدم ۸۹ تاست و نرماله ولی خودم انگار داشتم خفه میشدم از تپش ، به دکترم گفتم گفت تعداد نرماله چون حجم خون بیشتری رو داره پمپاژ میکنه تا به دو نفر خون برسونه اینجوری میشی
ولی برای اطمینان برام اکوی قلب نوشت که خودم برم متخصص قلب ،برای اکوی قلب خودم ، این هفته باید برم
بخاطر خونرسانی به جنین تپش قلب میگیری
من از دکتر قلب پرسیدم
گفت قرص آهن بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.