۷ پاسخ

تو هفته شما منم اینحور بودم الان رفع شده

فشارخون، غلظت خون

اسید معده زیاد بشه اینطوری میشه

معده

طبیعی منم اینطوری میشم

عزیزم فشارت رو چک میکنی ک خدایی نکرده بالا نباشه ؟ البته ممکنه دلایل دیگ هم باشه و یا بخاطر استرس باشه .

منم اینجوری بودم کم کم بهتر شدم فک کنم دلیلش خونرسانی به جنین هست

سوال های مرتبط