تو هفته شما منم اینحور بودم الان رفع شده
فشارخون، غلظت خون
اسید معده زیاد بشه اینطوری میشه
معده
طبیعی منم اینطوری میشم
عزیزم فشارت رو چک میکنی ک خدایی نکرده بالا نباشه ؟ البته ممکنه دلایل دیگ هم باشه و یا بخاطر استرس باشه .
منم اینجوری بودم کم کم بهتر شدم فک کنم دلیلش خونرسانی به جنین هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.