سلام خانما دلیل این همه تپش قلب چیه طبیعیه ؟

۴ پاسخ

بدن ما داره کار دوتا قلب انجام میده

بله قلب خون بیشتری نسبت به قبل داره پمپاژ میکنه و طبیعیه که گهگاهی تپش قلب داشته باشید منم موقع راه رفتن و فعالیت کردن دارم

من حس میکنم بعضی وقتا بچم تپش میگیره برا خودمم نوار قلب انجام دادم اوکی بود مال بچه هم میگن خوبه علتش نمیدونم چیه

منم دارم

سوال های مرتبط

مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وششم بارداری
مامان محدثه👶🏻💖 مامان محدثه👶🏻💖 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسرم عمرم 🩵 مامان پسرم عمرم 🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نوشیکا 🦌👼🏻 مامان نوشیکا 🦌👼🏻 ۲ ماهگی