کیا تپش قلب دارن؟؟ از چیه طبیعیه ؟؟ باید چند باشه ضربان قلبمون؟؟

۷ پاسخ

اره تو بارداری خیلی شدید میشه طبیعیه ب دکترمم گفتم اکثر خانومای باردار دارن
بخاطر خونروسانی ب جنین قلب دوبرابر کار میکنه چون برای ۲ نفر میخاد خونرسانی کنه

تا ۱۲۰ طبیعیه عزیزم

مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودى هستن ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم باهر طرح و تركيب رنكى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشه
rubika.ir/baby_kides_aroniya كانال روبيكا
۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷

تصویر

مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودى هستن ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم باهر طرح و تركيب رنكى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشه
rubika.ir/baby_kides_aroniya كانال روبيكا
۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷

تصویر

مال من تا ۱۳۱رفته،من شدید طپش قلب دارم ولی مجبوریم به تحمل،قشنگ عذابم میده

من دارم.دکتر قلب رفتم گف خطری برات نداره فقط اذیت کنندس،دکتر زنان هم گفت طبیعیه تو بارداری بعضیا میگیرن که بعد بارداری یا خودش برطرف میشه یا با قرص

مایعات زیادبخور

تغییر هورمونه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مامان مامان مامان ۱ ماهگی
مامان مامان مامان مامان ۱ ماهگی
مامان نیهاد🩵 مامان نیهاد🩵 ۷ ماهگی
مامان dayana مامان dayana روزهای ابتدایی تولد