کیا تپش قلب بالا دارن

۹ پاسخ

طبعیش چنده

من ضربان قلبم بالای صده

من ضربان قلبم ۱۱۵ پایین‌نمیاد اصلا

من داشتم دکترم گفت برو دکتر قلب برام نامه بیار.اگه ذخیره اهنت کم باشه هم اینطوری میشی

من الان دو سه شبه دارم ولی خیلی مقطعی و کوتاهه و با درد همراه نیست . جویا شدم میگن طبیعیه

من شبااا

من هنوزم دارم

منننننن

تو هفته شما داشتم بعد خوب شدم

سوال های مرتبط

مامان مامان مامان مامان ۱ ماهگی
مامان پسرم عمرم 🩵 مامان پسرم عمرم 🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نیهاد🩵 مامان نیهاد🩵 ۷ ماهگی
مامان افرا مامان افرا هفته هفدهم بارداری
مامان علیسام💙 مامان علیسام💙 هفته سی‌وششم بارداری