کیا تو ماه من تپش قلب بالا دارن واکو گرفتن

۷ پاسخ

ممنون که قشنگ پاسخ دادید

نگران نباش منم همینطپر بودم دکتر گفت مال بارداریه جای نگرانی نیست
البته منم فرستادم هم نوارقلب دادم هم اکو همون موقع ام گفتن مشکلی نداره زنای باردار یا ب خاطر کم خونی یا تیروئید اینطوری میشن یکی ام مال این جریان خون زیاد میشه اصلا نگران نباش منم مث شما ترسیده بودم

مال منم یه هفته ست نامنظمه هنوز نگفتم به دکترم

تپش قلب بالا بود

من
ولی ماهم پایین تر از شماست
رفتم‌اکو چیزی نبود
گفت‌قرص آهن بخور بهتر میشی
دیشب تازه شروع کررم انگار امروز بهتر بودم

خودت میگی یا دکتر تشخیص داده

من قلبم نامنظم میزنه نگرانم

سوال های مرتبط

مامان مامان مامان مامان ۱ ماهگی
مامان مامان مامان مامان ۱ ماهگی
مامان پسرم عمرم 🩵 مامان پسرم عمرم 🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نیهاد🩵 مامان نیهاد🩵 ۷ ماهگی
مامان گندم مامان گندم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان حلما🐤 مامان حلما🐤 هفته سی‌وسوم بارداری