کیا تپش قلب شدید تو بارداری گرفتن اکو شدن

۸ پاسخ

به من گفتن انتی پسر
انومالی دختر
یکم خورد توذوقم ولی خب من اولین فرزندمه خوشحالم ذوق زده هستم
خداروشکر
دختر پسر فرق ندتره

من تپش قلب شدیدداشتم ولی بعدهفته بیست انگاری بهترشد

تپش قلب تو بارداری طبیعیه گلم

همه دارن هوا هم آلودس

من
ضربان قلبم روی۱۲۰_۱۳۰ بود
رفتم متخصص قلب اکو شدم گفت بعضی از خانمها باردار دارن طبیعی

من شدم. حالم بد شد از حال رفتم و کلا تپش قلبم دارم. گفت سنکوپ خوش خیم کردی تو اکو

تپش داشتی

من‌ ۱۰ هفته که بودم اکو دادم

سوال های مرتبط