۶ پاسخ

یکبار رفتم قلب الزهرا خیلی معطلی داشت تا شب گیر بودیم آخرم دوباره واسه جواب نشون بدیم باز باید نوبت روز بعد می‌گرفتیم دیگه رفتم بیمارستان کوثر

دکتر سیروس چریکی
به پیشنهاد دکتر نسرین اسدی هفته ۲۰ بارداری یکبار رفتم پیش ایشون اکو شدم
وقتی دخترم دنیا اومد ۹ روز بستری شد
دکتر با اینکه اون بیمارستان کار نمیکردن اومدن تو بیمارستان اکو گرفتن
یه بار هم بعدش رفتیم مطب مجدد اکو شد
هم دکتر باسوادی هستن هم با حوصله همه چیز رو توضیح دادن
خداروشکر مشکل برطرف شد گفتن نیاز نیست دیگه مراجعه کنید

من توی بیمارستان انجام دادم مشکلی هم نبود
گفت ازمایش تیروئید و کم‌خونی باید انجام بدی

متخصص اکوی قلب جنین باید انجام بده. برو پیش همین دکتر محمدعلی فلاحی.

من خودم تو بارداری تپش قلب خیلیییی کم برام پیش میومد. به دکترم نگفته بودم اصلا. خودش گفت اکوی قلب هم باید بری انجام بدی بهتره! معرفی کرد رفتم پیش دکتر محمدعلی فلاحی..
عالی بود، خیلی قشنگ با حوصله سونو میکرد و جواب میداد..
مطبش تو خیابون زند هست، با دکتر سیروس چریکی تو یک مطب هستن. ساعتشو باید اینترنتی نوبت بگیری یا تماس بگیری.

درمانگاه بقیه الله رفتم هم نوارقلب گرفت هم اکو

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین هفته سی‌وششم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دلین مامان دلین هفته سی‌وششم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پناه کوچولو. مامان پناه کوچولو. ۴ ماهگی