خانما چرا تپش قلب میگیرم صبحا؟طبیعیه ایا؟

۶ پاسخ

من بعد صبحانه اینجوری میشم

من شیا اینجوریم

منم دارم من نفس تنگی هم میگیرم صبح که از خواب بلند میشم تا ریکاوری بشم تنگی نفس دارم هی انگار ریم درد میکنه نمیتونم یه نفس عمیق بکشم

منم همینطورم 🥲و استرس زیادی هم تحربه میکنم

از گشنگی و افت قند

منم میگیرم نمیدونم چرا

سوال های مرتبط

مامان ماهلین خانم مامان ماهلین خانم ۸ ماهگی
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری