من چرا یهو تپش قلب میگیرم 🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️

۶ پاسخ

طبیعی گلم

منم هستم... چرااا واقعا؟,
الکی دلشوره و اضطراب هم میگیرم

منم همینطور میشم

منمممم قشنگ قلبم تو گلوم میزنه.دکترم گفت برو دکتر قلب هنوز نرفتم یعنی طبیعیه؟

منم میگیرم مخصوصا وقتی دراز میکشم

وای بدترین حالت ممکنه.من حداقل روزی دو س بار اینجوری میشم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین خانم مامان ماهلین خانم ۸ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وسوم بارداری
مامان امید💙 مامان امید💙 روزهای ابتدایی تولد