۷ پاسخ

منم شبا وقتی دراز میکشم درحد چند لحظه نفسم میگیره دکتر گفت اگه زیاد شد برو دکتر قلب نوار قلب بده

بالشت بلند زیر سرت بزار اگه خوب نشد و طولانی شد ب دکارت بگو میفرستت متخصص قلب ک نوار قلب اینا بدی

یه چک برو

منم اینجوری میشدم و الانم بعد از غذا اینجوری میشم.
راهش رو پیدا کردم
بلافاصله بعد از غذا ۱۰.۱۵ دقیقه راه میرم و تا دو ساعت قبل خواب چیزی نمیخورم.
خوب میشه اینجوری.
این نفخ معدس به قلب فشار میاره باعث تپش قلب و تنگی نفس میشه

منم دقیقا اینجوری میشم
دکتر هم رفتم نوار قلب و اکو قلب گرفتن و خداروشکر هیچی نبود
همون لحظه که خودم تو خونه فشار و ضربان قلبم رو میگیرم فشارم ۱۱.۵ رو ۷.۹ هست با ضربان قلب ۱۲۶ که دکتر گفت بالاست
ولی بعد ۵ تا ۱۰دقیقه آروم میشم

منم یکی دوبار شدم ضربان قلبم رفت بالا در صورتی که فشار خونم خوب بود

منم شدم رفتم بیمارستان چکم کردن گفتن از نظر مامائی مشکلی نداری🫤ی چک کن خودتو

سوال های مرتبط

مامان امید💙 مامان امید💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین خانم مامان ماهلین خانم ۸ ماهگی