۳ پاسخ

اگر مشکل فشار خون بالا نداری موضوع هم اولین بار برات ایجاد شده پیگیری کن. وگرنه درصد بالای باردارها تپش قلب و سرگیجه و تنگی نفس را تجربه می کنند.

برو دکتر عزیزم
فشارتو چک کن
بعدم آزمایش بده خدایی نکرده مسمومیت نباشه

احتمالا فشارتون بالاست

سوال های مرتبط