۳ پاسخ

چون روز به روز سنگینتر میشیم و نفس تنگیا بیشتر میشه

من بیشتروقتی به پهلوی چپ میخوابم اینجورمیشم

ارههه دوتا بالش بزار زیر سرت بعدش نفس عمیق بکش

سوال های مرتبط