سلام خانما تپش قلب توی بارداری طبیعیه یا نه

۵ پاسخ

بله طبیعیه من دائم دارم سعی کن نفس عمیق از بینی بکشی بازدم از دهان طولانی داشته باشی ابم بخور

من از اولش داشتم دکتر قرص داد نخوردم البته هرزگاهی بود وگفتن عادیه

کمش طبیعیه عزیزم

سلام منم دارم . رفتم دکتر قلب گف خداروشکر همه چی سالمه. از استرسه

منم خیلی داشتم و دارم

سوال های مرتبط

مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 💜آوینا💜 مامان 💜آوینا💜 ۱۱ ماهگی
مامان 💙معجزه خداجونم مامان 💙معجزه خداجونم ۹ ماهگی
مامان حلما🐤 مامان حلما🐤 هفته سی‌وسوم بارداری