من هنوز هیچی سیسمونی نگرفتم 🥲☺️شما گرفتین تو هفته من؟

۲۳ پاسخ

پول باید باشه فقط .پول باشه هفته ی ۳۸هم یک روزه همه رو میتونی بخری با بهترین کیفیت و جنس.پول نباشه باید از هفته های پایین کم کم شروع ب خرید کنی تا بتونی اصلی ها رو بخری

کوله هم گرفتم ازباسلام

تازه هنوز ی سری چیزا مونده ک نگرفتم میل شیشه شیرو پستوک پوشک ناخن گیر وان حموم دستمال مرطوب گوش پاک کن همینا خودشون۳الی ۴تومنی بهشون میره

وسایل اضافی نگرفتم چیزایی ک واجب بودو گرفتم کثل پتو دورپیچ و بیرونی پتو و تشک بالشت فرم دهی و معمولی پک بهداشتی ی۲دست لباس سایز۱بیرونی سایزصفرهم داشتم ازقبلا فلاسک یونیک زیر انداز و قنداق و خشک کن تب سنج دیجیتال

من تشک و بالشت و تشک تعویضشو(۴تا) دوختم خودم
پتو مسافرتی کوچیک براش گرفتم که دورپیچم استفاده میشه
یدونه شیشه شیر معمولی معمولی گرفتم چون قصد ندارم شیرخشک بدم و حوله و مقداری لباس و ناخنگیر واینا یکم دیگه از وسیله هام مونده کم کم میگیرم ولی تا سبکم گرفتم چون یواش یواش دارم سنگین میشم حتی نفس کشیدم سخت میشه

منم هیچی نگرفتم البته من بچه دوممه خیلی چیزارو دارم فقط میخام براش لباس بخرم اونم فقط میخام ی مغازه برم

ن تو این هفته میخام برم خرید

من ۲۰ هفتم دیروز تازه چندتا چیز خریدم

من نه تازه تازه دارم میخرم
نگران نباش

کن هنوز شروع نکردم

سلام مامانای مهربون من سیسمونی دارم و جنسامو به قیمت تولیدی میفروشم مثلا قیمت این ست سه تیکه 450 تومنه
اگر دوست داشتین یه سر به کانالم تو روبیکا بزنید
@kikashop

تصویر

عزیزم منم نگرفتم

من براشون پتو و ۱ کوسن و ۲ تا لباس خریدم فعلا🥰
البته از سال‌های قبل و توی سفرهایی که داشتیم ۱ چیزای خیلی کوچیک گرفته بودم

منم نخریدم

نه عزیزم منم هنوز نگرفتم

منم هنوز هیچی نخریدم فعلا
فقط کالای خواب شو فعلا مامانم زحمت کشیده دوخته
یکمم وسیله بهداشتی شو خریده دیگه هیچی

منم هنوز چیزی نگرفتم.فقط سرویس همراهشو سفارش دادم

منم هنوز شروع نکردم البته نصف وسایل رو مال نو دارم از دخترم

من برا بچه اولم گرفته بودم همه چی اونم دو ماهگی فوت کرد همه چیش مونده نمی دونم اونارو استفاده کنم یا نه؟🥲

سلام من الان شروع کردم به گرفتن

منم هنوز نگرفتم

من ۲ ماهگی گرفتم😁

اره من از ۲۰ هفته شروع کردم

سوال های مرتبط