۵ پاسخ

معمولا شیر خشک بخورن کم کم شیر مادر رو ول میکنن ولی بستگی داره اگه حجم شیرت خوب باشه ول نمیکنه برای من شیرم کم بود گریه میکرد شیر خشکو شروع کردم کم کم شیر منو ول کرد

من که بچه دومم هردوتاروباهم می‌خورد.ولی خواهرم از پنج ماهگی خواست شیرخشک بده بچه اش نخورد

به نظرم اصلا شیشه نمیگیره دیگه تو ۵ ماهگی

بستگی داره شاید مزه شیر خشک بیشتر دوست داشته باشه شیر خودتو نخوره
شانسیه که بچه هم شیرمادرو بخوره هم شیرخشک من از ترس همین ک شاید شیرخودمو نخوره بهش شیرخشک ندادم

چون شیرخشک برای بعضی مواقع نیازه مثلا کاری پیش بیاد برات بخوای بزاری پیش کسی

به نظرم نه. شیر خشک بدی شیر خودتو. ول میکنه
5ماهشه یه ماه دیگ صبر کن بهش غذا کمکی بده خیلی بهتره

سوال های مرتبط