۴ پاسخ

من اپتامیل پی دی اف میدادم خیلی وزن گیری ش خوبه

وزن تولدشون چقدر بوده ؟

اینجوری میگی آدم قاطی می‌کنه
عزیزم بچه شما دوروز‌دیکه ۳ماهشه
هنوز ۴ماهش نشده
پس ازین به بعد بگو سه ماهشه
من یهو با خودم گفتم ای وای ۴ماهشه و ابن وزنش نکنه مشکل جدی داره
درحالیکه دوروز‌دیکه سه ماهشه.

وزن تولد چند بوده؟!شیرخشکشونو عوض کن حتما،خودتم ماهی بخور،ماهیچه‌بخور،کباب بخور،اینا شیر رو خیلی چرب. میکنن،تخم مرغ با روغن گوسفندی عالیه

از دکتر مشورت بگیر شیرخشکشو عوض می‌کنه مکمل میده

سوال های مرتبط