من رفتم پیش ماما
خودت دست نزنیا خطرناکه اگه خون ریزی ام کنه هیچ جا پذیرش نمیکنن
برو زایشگاه هرجا شد مهم نی فقط زایشگاه
رفتم زایشگاه
برو پيش دكترت بخيه هاتو چك كنه
نه بری درمانگاه هم میکشن برات
چیز خاصی نیست
من اون تایم شهر خودمنبودم شهرستان بودم
رفتم درمانگاه کشیدن برام پیش دکترم نرفتم
من مامانم تو خونه کشید😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.