قشنگه منم دوست داشتم ابرا رستا افرا ولی چون معنی خیلی برام مهم بود نذاشتم این اسما اصلا معنی خاصی ندارن
خوشگلهههه
خیلیییییی نازه
خاص هست😍
خیللللی خیللللی
خیلی قشنگه گوگولی و ناز😍🥹☁️
خیلییییییی
اره قشنگه
عزیزدلم همه اسما قشنگی خودشو دارن مهم اینه کدوم اسم ازهمون اول به دلت نشسته باشه و رو بچت مونده باشه__مهم اینه تو دوسش داشته باشی__شاید ابرا برا من قشنگ باشه ولی یکی بیاد بگه نه قشنگ نیس تو که نباید دراونصورت دودل بشی_پس به قلب و دله خودت غلبه کن،باید به دل و قلبه تو نشسته باشه نه بقیه
اره😍😍
معلومه ک قشنگه چون اسم دختر منم قراره اَبرا باشه تا وقتی بغلش میکنم حس کنم یه تیکه از آسمون تو آغوشمه همونقدر نرم و لطیف 🥹☁️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.