راستشو بگید اسم( اَبرا) واقعا قشنگه؟؟

تصویر
۱۱ پاسخ

قشنگه منم دوست داشتم ابرا رستا افرا ولی چون معنی خیلی برام مهم بود نذاشتم این اسما اصلا معنی خاصی ندارن

خوشگلهههه

خیلیییییی نازه

خاص هست😍

خیللللی خیللللی

خیلی قشنگه گوگولی و ناز😍🥹☁️

خیلییییییی

اره قشنگه

عزیزدلم همه اسما قشنگی خودشو دارن مهم اینه کدوم اسم ازهمون اول به دلت نشسته باشه و رو بچت مونده باشه__مهم اینه تو دوسش داشته باشی__شاید ابرا برا من قشنگ باشه ولی یکی بیاد بگه نه قشنگ نیس تو که نباید دراونصورت دودل بشی_پس به قلب و دله خودت غلبه کن،باید به دل و قلبه تو نشسته باشه نه بقیه

اره😍😍

معلومه ک قشنگه چون اسم دختر منم قراره اَبرا باشه تا وقتی بغلش میکنم حس کنم یه تیکه از آسمون تو آغوشمه همونقدر نرم و لطیف 🥹☁️

سوال های مرتبط

مامان ابرا مامان ابرا ۱۱ ماهگی
مامان اَبرا کوچولو🎀 مامان اَبرا کوچولو🎀 ۴ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۹ ماهگی
مامان فندق کوچولو♥️♥️ مامان فندق کوچولو♥️♥️ ۵ ماهگی
مامان اَبرا☁️♥️ مامان اَبرا☁️♥️ ۹ ماهگی