۲۰ پاسخ

عیب نداره به دل نگیر، ما زنا زیاد احساسی هستیم و مردا زیاد خونسرد
هممون همینیم

زیاد گریه میکنی؟
واسم عجیبه توجه نکنه ...
من گریه کنم همسرم به شددددت تحت تاثثیر قرار میگیره . اون اولا که خودشم اشکش درمیومد اینطوری بگم ...
گریه هم سالی دوسه دفه فکر کنم بکنم فوقشش

حالا من دو دقه گریه میکنم شوهرم دیوانم میکنه ک چرا گریه میکنی بگو چیشده
قبلا خیلی گریه میکردم سر یچیز الکی الان خداروشکر بهترم

حالا من گریه کنم شوهرمن عصبانی میشه بیشتر کل کل میکنه دعوا میکنه
بعد میگه تو گریه میکنی من ناراحت میشم عصبی میشم
همشون همینن الان میگن باز اینا مثل بچه ها گریه میکنن
کلا احساسات زن و مرد فرق داره ماچی فکر میکنیم اونا چی فکر میکنن
به نظرم تنهایی گریه کن پیش ادمی ک احساسات سرش نمیشه حرف نزن گریه نکن برو سرتو با چیزی گرم کن اروم شو

من حات بود،یخچال مادرشو خالی،میکرطم گریه نکن ازصب برو هرچی خواستی بردار

گربه واسه چی ،زمان خواب آدم به خودش قول داد بیوفته تمام خستگیشو در کنه و امروزش تموم سه تا فردا انرژی داشته باشه

من اهمیت نمیدم واسه دل خودم گریه میکنم دیگه توقعی ندارم اما فهمیدم باید اولویت خودم باشم

ول کن بابا ارزش نداره از جونت که عزیز تر نیست تو این سن سال خودتو از تکا تا بندازی سر هرچی بشینی گریه کنی اونم عین خیالش نباشه فردا که پیر شدی هزار جور مرض قند فشار قلب تیروئید و....میگیری شوهرتم سرحال شاداب میشینی فکر میکنی چقدر ساده عمرت رو حروم کردی بیخیال باش

دلیل گریه ت چی بود؟
حالا شوهر من گریه میکردم میگفت فوری آب از چشاش در میاره
اینا چیه آبه
🥴🥴🥴
کثافت
دیگه جلوش گریه نمیکنم
میرم تو حیاط پشتی تو حمام .....

تنها نیستی شل کن خواهر 😂😂

چرا گریه عزیزم

اصلا گریه نکنید پیش شوهراتون. اوایل گریه میکردم براش مهم نبود تنها کاری که میکنم جای گریه حالشو میگیرم 😜

عزیزم میدونم باید درک میکرد بهت گوش میداد و دلداری میداد، اما یلحظه خودم یادم افتاد، وقتی بچه گریه میکنع و کلافه میشم و یه لحظه بهش توجه هم نمیکنم... اما چون مادرم دوباره بغلش میکنم، اما شوهرا اینجوری نیستن که شاید کلافه شده از گریه و اینا

شوهرممم همینه💔

شوهرمنم همینه خدا نگذره ازشون

توام فردا به نشانه اعتراض شروع کن ب خندیدن هی پرسید چی شده بی محلی کن🙃

مردا بیشترشون همینن ،،، باید خودت هوای خودتو داشته باشی منتظر اون نمون ... خواهی دید اینجوری بیشتر جذبت میشع

من اون موقع ها بیشتر عصبانی میشم و بیشتر گریه میکنم آخر هم شوهرمو میزنم که بیا نازمو بکش

شوهرت چه بی احساسه چ‌پرروعه😑

شوهر منم همینه😬😀

سوال های مرتبط