۲ پاسخ

چ‌علائمی‌داشت؟

آره من دوبار پسرم خس خس سینه شدید داشت دکتر داده بود خیلی داروی خوبیه هر ۱۲ ساعت ۴ونیم سی سی میدادم

سوال های مرتبط