من فقط زمان به دنیا اومدن ،سه روز بعدش بردم غربالگری ، بعدا چکاب های ماهیانه، اگر مشکوک بشی که مثلا درست نمیشنوه، یا نمیبینه، عکس العمل هاش کنده باید باز ببری چکاب
تو بیمارستان شنوایی سنجی کردن گفتن ۳ ماه دیگه بیار
نبردم
چشم پزشکی هم تا الان دو بار بردم معاینه کرده
اره بردم
غربالگری 😐
من تا حالا غربالگری نبردم
تو نورادی شنوایی سنجی بردیم ولی دیگه نگفتن
تو نوزادی منظورته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.