۷ پاسخ

من فقط زمان به دنیا اومدن ،سه روز بعدش بردم غربالگری ، بعدا چکاب های ماهیانه، اگر مشکوک بشی که مثلا درست نمیشنوه، یا نمیبینه، عکس العمل هاش کنده باید باز ببری چکاب

تو بیمارستان شنوایی سنجی کردن گفتن ۳ ماه دیگه بیار
نبردم
چشم پزشکی هم تا الان دو بار بردم معاینه کرده

اره بردم

غربالگری 😐

من تا حالا غربالگری نبردم

تو نورادی شنوایی سنجی بردیم ولی دیگه نگفتن

تو نوزادی منظورته

سوال های مرتبط

مامان پارمیس جانم مامان پارمیس جانم ۱ سالگی
مامان اوینا مامان اوینا هفته یازدهم بارداری