دکتر پسر من گفت اصلا نیاز به آزمایش نیست وقتی رشد بچه نرمال باشه
اگه نبردین ببرین من میگفتم پسرم سالمه فقط دارم اذیتش میکنم بردم کم خون بود
کم خون که خیلی بده واسه بچه. اگه نمیردم متوجه نمیشودم
اگه نبردی ببر چکاب خیلی خیلی چیز مهمیه
کمبود ی ویتامین ساده میتونه کلی روی هوششون تاثیر بذاره ، رو خوابشون اشتهاشون و..و
نبردم.
من نبردم
من نبردم همسرم نذاشت همش میگفت بچمو الکی سوراخ سوراخ میکنن مگه چقد بچه خون داره و ....اما دلم میخواد ببرمش
من نبردم
دکتر براش نوشتااا ولی نبردم از ترس امپول دوس ندارم ولی اگر میتونی ببری هم بد نیست نبری هم فک نمیکنم موردی داشته باشه
منم متاسفانه نبردم 🤦♀️
من 11 ماهگی برده بودم دیکه دکترگفت لازم نیست
منم نبردم بخاطر کم خونی ایناس من نبردم بچه رو سوراخ میکنن
منم نبردم گلم
منم نبردم
من من
منم نبردم
من عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.