سلام طبیعیه
توجه ب حرکات جینن از ۲۸ هسش
چیز شیرین مفید بخوریدد ......
نگرانی شما بی جهته
قرار نیست دم به دقیقه تکون بخوره ک
بعلاوه الان در هفته ی شما حرکات قوی رو حس میکنی
وگرنه اون گاهی حرکتشو داره و شما حس نمیکنی
جنین خابم داره استراحتم داره
منم ت این هفته تکان نمیخورد یا خیلی کم ولی الان خوبه خداروشکر تو این هفته
عزیزم حرصش نخور
من خودم پیر کردم هنوزم درست تکون نمیخوره
چیز شیرین و خنک بخور
ده دقیقه آروم راه برو
بعد دراز بکش یک ساعت تمرکزکن
تکون میخوره
وا عزیزم طبیعی الکی استرس چرا میکشی یکم دراز بکش کلی چیزهای شیرین بخور
تا هفته ی ۲۸ تکون خوردنای نامنظم طبیعی🙃
از ۲۸ هفته تکونا مهم میشه استرس نگیر ولی میخوای فردا برو بهداشت محلتون صدای قلبشو گوش بده
عزیزم نینی شاید خاب باشه برا منم تو این تایما خابه
گاهی عصرا شاید بخاد بچرخهاهی صبا یا حتی شبا
اصلا نترس برا من بوده اصن نچرخیده تا عصر
صبر کن ۷ پاشو صبونه بخور
میچرخه
اگر نچرخید پرتقال بخور ب چپ بخاب
اگر نچرخید یچی گاز دار بخور ب چپ بخاب
الان خابه گلم
امان از این هفته ها نمگذره منم بخاطر کاهش حرکت بستریم
چیز شیرین خوردی؟ من دیشب نوشابه خوردم شروع کرد نبض زدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.