۵ پاسخ

عزیزم من موقع گذاشتن اصلا درد نداشتم دو تا زایمان طبیعی داشتم‌‌ .. الان بیست زوز گذاشتم همش یا لک میبینم یا خون

حتما پیش دکتر خوبی نرفتی عزیزم

من چند سال پیش گذاشتم موقع ای ک میخاد دهانه رحمو باز کنه درد میگیره اما موقع گذاشتنش اصلا نفهمیدم

ینی بعدش درد داره ؟

عزیزم سخته؟
چقدر هزینه ش شد؟

سوال های مرتبط

مامان آروین مامان آروین ۶ ماهگی