عزیزم من موقع گذاشتن اصلا درد نداشتم دو تا زایمان طبیعی داشتم .. الان بیست زوز گذاشتم همش یا لک میبینم یا خون
حتما پیش دکتر خوبی نرفتی عزیزم
من چند سال پیش گذاشتم موقع ای ک میخاد دهانه رحمو باز کنه درد میگیره اما موقع گذاشتنش اصلا نفهمیدم
ینی بعدش درد داره ؟
عزیزم سخته؟
چقدر هزینه ش شد؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.