۷ پاسخ

تا یکسالگی آب جوشیده سردشده . بعد اون آب عادی

تا یگسالگی

اب جوشیده تا ۱سالگی

این از شیر

تصویر

تا همیشه
من آب تصفیه گذاشتم دیگه
آب شیر خیلی ناجوره
ما الان مسکن هستیم.سختی آب اینجا ۴۰۰و خورده ایه.نصاب تصفیه کن میگفت ما الهیه ایم سختی ش ۱۰۰۰ ه🤦🤦🤦🤦

ما خودمونم آب جوشیده میخوریم

والا اون آب ما خودمونم نمی‌خوریم

سوال های مرتبط