۱۲ پاسخ

عزیزم اجباری نیست
ولی بچه هایی ک پیش دبستانی میرن،توی دبستان خییییلی بهتر و سریعتر یاد میگیرن...
مخصوصا ریاضی رو.من به چشم دارم میبینم ،برای همین میخواستن دوباره اجباری کنند که فعلا نکردند. به خاطر بازی هایی هست ک باهاشون انجام میشه و از طرفی الان بره راحتر با محیط کنار میاد تا اینکه یکدفعه وارد کلاس اول بشه.

من خودمم فکر میکردم اجباریه ولی دیروز به شخصه خودم توی اخبار دیدم که اعلام کردن اجباری نیست

نه اجباری نیست اصلا اونم تو این شرایط من از مدیر مدرسه که اشنامونه پرسیدم گفت اصلا اجباری نیست

من از معلم پایه اپل دخترم پرسیدم این کتاب معرفی کردن

تصویر

شهریه ها خیلی خیلی بالاس مگه چیکار میخوان بکنن بعدشم بچه هایه ما یسال زودتر چرا باید برن آخه

امسال اجباری نیس

نه عزیزم اجباری نیست

پیش دو اجباری
موقع ثبت نام کلاس اول اذیت میشی

منم ی کانال از روستای خودم دارم
ی اطلاعیه زده بود در مورد ثبت نام کلاس اولی
ک ی بندش این بود ارائه گواهی پیش دبستانی الزامی نیست

عزیز اجباری نیست من از مدرسه پرسیدم
براش کتاب جامع اموزش پیش دبستانی بخر

عزیزم اجباریه
اگه نفرستی توثبت نام مدرسه ب مشکل برمیخوری
من خواهرهمسرم معاون مدرسه س گفت ثبت نام نکنی مدرسه بزا ثبت نامش خیلی اذیت میکنه و باید از هزار جا نامه بیاری

پیش دو اجباریه و نیمه اول ۱۴۰۰ باید برن

سوال های مرتبط