لباس نوزادی داریم از ۱۰۰تومن باورت میشه ؟
کلی ست های بلوز شلوار فقط۳۰۰/۴۰۰تومن😳😮
چون ما خودمون تولیدی لباس داریم😉
یه کانال پر از لباسای قرطی و جینگول برای سایز صفر تا۶ سال
ارسال فوری به سراسر کشور✅️
ادرس کانال پیامرسان بله:
@hanakidss
https://ble.ir/join/5YkGe2D1jz
ثبت سفارش در پیامرسان بله:
@hanaakids
تماس:
۰۹۱۰۲۷۷۵۴۳۵
کانال و تازه تشکیل دادیم قبل از این فروشمون حضوری بوده🌷
سلام عزیزم از بابت لباس ما هستیم خدمتتون حتما سر به کانالمون بزنید هم راهنماییتون میکنن هم خرید میکنید کارای با تضمین کیفیت و قیمت واقعا منصفانه 😇🥰 میزارم این زیر
نی نی منم مهر به دنیا میاد🥹
منم هنوز چیزی نخریدم باید برم خرید
بنظرم بیشتر باید گرم بگیریم
یه لیست یکی از مامانای گهواره گذاشته بود من اسکرین گرفتم برات میفرستم شاید به کارت بیاد عزیزم
از الان تيكه تيكه بگير كه يهويي سر در گم نباشي
هم اينك قيمتا هم هروز ميره بالاتر
براي سايز هم مثلا اگه مهر دنيا مياد سايز صفر دو دست فعلا كافيه بقيه رو يك و دو بگير هركدوم دو سه دست سرهمي جورابي هم زياد نگير ك زود كوچيك ميشه بدون جورابا بهترن
شما باید ۶ ماه اولش و پاییز و زمستونه بگیری
باقیش و دیگ نرمال ولی در کل تا عید استین بلند و پوشیده باشه ک سردش نشه بهتره
دقیقا منم هیچی نمیدونم🥲
نی نی منم مهر به دنیا میاد هنوز چیزی نخریدم واسش منم نمیدونم چیا بخرم اصلا
منم مهر ماه بدنیا میاد خودم استراحتم باید یکیو بفرستم بره بخره
من که کلا ۱کیلو ونیم اضافه کردم تاالان دیگه ثابت موندم
عزیزم مهر دیگه پاییزه و کلا نینی بدنیا بیاد حتما باید آستین دار تنش کنی .
سرد بخر اکثرا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.