۱۲ پاسخ

لباس گرم سایز سه به بعد بگیر

نی نی منم تیر بدنیا میاد😍

من فقط سایز یک و دو خریدم اونم لباس خنک لباس گرم نمیخام الان بخرم

برا تیر پنبه گرم نیس ؟ من نمیدونم چ جنسی بگیرم

منم نی نی تیر به دنیا میاد لباس گرم اصلا نگرفتم تا همون موقع ببینم سایزش چجوریه ولی سایزای ۱ و ۲ من تیکه ای گرفتم استین بلند خریدم

سایز 2 برای دی بهمن اسفند و فروردین میشه
من کاپشن و سرهمیشو دو سه میخرم شاید کاپشنو 3 وردارم که زیرش لباس گرم تنش کردم کوچکش نشه

منم تیرماهی میشه بچم بنظرم صبر کن شهریور ماه براش بخر که دقیق باشه

پاییز یک و دو برای زمستون ان شاالله

اصلا چرا میگیری؟ بزار بدنیا بیاد بچه جلو چشته

مال منم چند تیر

دقیقا منم بچم تیر بدنیا میاد موندم چه سایزی لباس گرم بگیرم

فکر کنم سایز ۱ خوب باشه برای پاییز ۲ هم زمستون

سوال های مرتبط

مامان پیسَلِ مامانی👶🏼 مامان پیسَلِ مامانی👶🏼 هفته سی‌وهفتم بارداری