زیاد نخر بذار وقتی دنیا اومد طبق وزنش براش بخر عزیزم
بستگی به بچه داره. بچه ی من ریز بود دو تا صفر داشت دو هفته تنش کردم. یک و دو هم خیلی به دردش خورد سایز سه رو چهار ماهگی پوشوندمش ولی بعضی بچه ها سریع درشت میشن بستگی به شیر مادر هم داره
من هر کدوم سه چهار دست خریدم
من که میگم یکی دودست صفر
دوتا سه دست یک بگیر بقیه رو بعد تولد وبراساس رشد و نیاز بچه بخر
من از هر سایز ۳ تا پنج تیکه خریدم نمیدونم خوبه یا کمه
فعلا یک و دو بگیر ی جفتم صفر تا سه بعد دنیا بیاد سایزش میاد دستت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.