منم بچم تیر به نیا میاد دوستان بگید چه لباسی به درد میخوره
لباس گرم زیاد نمیخواد منپسرم اول تیر به دنیا اومد فقط ده روز اول لباس آستین دار تنش کردم بعدش همش رکابی و شورت و زیر دکمه تنش بود
منم تیر ب دنیا میاد یه تیشرت یه آستین بلند یه شلوار و کلاه با جوراب کافیه هوا گرمه اذیت میشه بچه از این بیشتر بپوشه
یه ست بیمارستانی،دو سه دست هم ۰-۳ ماه مثه زیر دکمه استین کوتاه و بلوز شلوار.اصلا نیوبرن نخرید بچه ای که سه کیلو به بالا باشه اندازش نمیشه .بقیه هم طبق اخرای تابستون ۳-۶ ماه بر اساس بودجت چند دست .دیگه واسه پاییزش باید ببینی نینی چقد وزن و قد داره :(
سایز یک مناسبه
سایز 0هم خوبه اگه برند دانالو باشه
چون دانالو سایز صفراش هم یکم بزرگه
برامن خرداد بدنیا میاد
۳ تا ۶ ماه پاییزی گرفتم
۶ تا ۹ ماه بافت و اینجور چیزا
سیسمونی فروشیا بهت میگن ولی فک کنم سایز ۲
بزارین بعد ازعیدخرید کنید چون الان همه لباس ها گرمه اون لباس های خوشگل تابستون نیومده به درد نمیخوره
منم هنوز نمیدونم چی بخرم🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.