اخه سایز بندیا عوض شده سایز یک نوشتن صفر تاسه ماه بعد سایز دو نوشتن ۳تا۶ماه آدم نمیدونه جیکارکنه من اونایی ک نوشته بود صفر تاسه ماه ۳دست گرفتم یه دست ۳تا۶ماه گرفتم موندم کدوم ب کدوم شد قاطی شده همش😂
صفر اصلا نگیر به درد نمی خوره خیلی کوچیکه و تو تن بچه کردنش سخته همون ۱ سه دست بخر
سایز 1 خونگی بگیر تا 40 روز ک بیرون نمیتونی بری
سرهمی اینا سایز 2 اینا بگیر
صفر نخر صفر تا سه ماه بخر بگی بهت میدن عالیه سایزش
ی دست صفر لازم
۲دست هم ۱ بگیر.
من بچه اولم همین کارو کردم
الان این دومی ام همینو کردم
بنظرم سایزصفر خریدن ستمه کلا خیلیییییییی کوچولوئه من یک س دست گرفتم دوس تام دو گرفتم
من یه ۱۹ تیکه سایز صفر گرفتم بعد ۱ دست سایز ۱ گرفتم ولی سایزه یک کوچکتراز صفره 😐
سایز 0دو دست بگیرسایز یک 3دست بگیر
من اصلا برای دخترم صفر نخریدم برای پسرمم نخریدم دخترم ۳۵۰۰ دنیا اومد صفر اصلا تنش نمیشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.