۹ پاسخ

اخه سایز بندیا عوض شده سایز یک نوشتن صفر تاسه ماه بعد سایز دو نوشتن ۳تا۶ماه آدم نمیدونه جیکارکنه من اونایی ک نوشته بود صفر تاسه ماه ۳دست گرفتم یه دست ۳تا۶ماه گرفتم موندم کدوم ب کدوم شد قاطی شده همش😂

صفر اصلا نگیر به درد نمی خوره خیلی کوچیکه و تو تن بچه کردنش سخته همون ۱ سه دست بخر

سایز 1 خونگی بگیر تا 40 روز ک بیرون نمیتونی بری
سرهمی اینا سایز 2 اینا بگیر

صفر نخر صفر تا سه ماه بخر بگی بهت میدن عالیه سایزش

ی دست صفر لازم
۲دست هم ۱ بگیر.

من بچه اولم همین کارو کردم
الان این دومی ام همینو کردم

بنظرم سایزصفر خریدن ستمه کلا خیلیییییییی کوچولوئه من یک س دست گرفتم دوس تام دو گرفتم

من یه ۱۹ تیکه سایز صفر گرفتم بعد ۱ دست سایز ۱ گرفتم ولی سایزه یک کوچکتراز صفره 😐

سایز 0دو دست بگیرسایز یک 3دست بگیر

من اصلا برای دخترم صفر نخریدم برای پسرمم نخریدم دخترم ۳۵۰۰ دنیا اومد صفر اصلا تنش نمیشد

سوال های مرتبط