۹ پاسخ

آرره عزیزم،دختر منم انگار پایین داره در میاره اما گوشه،نمیدونم چرا😂😂

خب همین ک درآورده خودش جای شکره کاربن ک نذاشتن همه از اول از وسط دربیارن نگران نکن خودتو

اره خواهر زاده منم اینطوری در اورد اول

طبیعیه عزیزم

اره دختر منم اول این دوتا در اومد براش بعد پایین بعد وسطیای بالا

طبیعیه عزیزم
دیدم و شنیدم ک اینجور درمیارن
ولی بازم از ی پزشک مشورت بگیرک دلت قرص بشه
مبارکش باشه مرواریدای قشنگش

اجازه بدین یه کم زمان بگذره،اگه دندونای شماره یکش درنیومد اون وقت باید یه عکس بگیرین ببینین دندون داخل لثه هست یا نه. اصولا که بعد از یه مدت خودش درمیاد ولی گاهی نیازه بررسی شه

قراره خون آشام بشه 😁🤣❤️

فک کنم نه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۲ ماهگی
مامان علی و علیسان💙 مامان علی و علیسان💙 ۱۷ ماهگی