این شیشه شیر خوبه؟ کسی قبلا استفاده کرده؟

تصویر
۱۰ پاسخ

دوقلوهای جاریم میخورن ببین بزرگتر که میشن تواناییه مکشون بالا میره سر شیشه تو میره میمونه

بیبی لند خوبه

منم همینو گرفتم

اره خوبه من یکساله دارم به بچه هام میدم فقط اگر بچه وزنش، کم باشه یا خدای نکرده نارس، این براش زوده
(بچه های خودم نارس بودن این سر شیشه زیاد بود براشون)

ارع من دوسال پسرم استفاده کرد هم قیمتش خوبع هم در دسترسه همیشه

هم ارزون هم خوبه

منم دقیقا همینو گرفتم

اره بی بی لند خیلی خوب و‌بل کیفیته بنظرم حتی از چیکو و اونت بهتره من همیشه ازینا گرفتم برا پسرم

عه دیشب همینو میخواستم بخرم 😃گفتم بزارم بعد سونو برم سبزشو بخرم

بی بی لند کلا مارک خوبیه من از اول تا اخر هم شیشه هم پستونک بی بی لند میدادم

سوال های مرتبط

مامان وطن مامان وطن هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندوق💙👼 مامان فندوق💙👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دلاریس🤍👼🏻 مامان دلاریس🤍👼🏻 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان شایان مامان شایان هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی