خانوماااین شیشه شیرکسی استفاده کرده خوبه یان

تصویر
۷ پاسخ

خیلی خوبه برای بعد یکسالگی

من از یکسال و دو ماهگی استفاده کردم راضیم

بی بی لند عالیه ولی مدل ارتودنسی دهانه عریضش رو بگیر

پسرم همین مارک رو فقط میگرفت
اونت و بقیه شیشه هارو امتحان کردم نمیخورد

خواهر منم ازین استفاده می‌کنه خیلی راضیه

من‌برا پسرم استفاده کردم‌خوبه‌

فقط avent

سوال های مرتبط

مامان نورا خانم🌞 مامان نورا خانم🌞 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان محمدهامین مامان محمدهامین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار ۸ ماهگی
مامان هدیه خدا🥲 مامان هدیه خدا🥲 هفته سی‌ونهم بارداری