۹ پاسخ

شنیدم ک میگن فقط برای اداست

من آره ی مدت تا ۲ ماهگی خیلی ادعا داره بیبی لند بهتره راحت تره شب مثل کور ها بهش نگاه میکردم تا خطشو ببینم

بیشتر ادا بازیه شنیدم که با موم طبیعی درستش میکنن خوبه ولی قیمت بالایی داره باید زود عوضش کرد
بستگی به بودجه خودتون داره
من که دلم نیومد گرون بگیرم چون شیشه شیر های ایرانی هم مناسب ساخته شدن و آنتی کولیکم هستن من بیبی لند گرفته بودم برا پسرم تا ۲سالگی ۴ یا ۵ تا خریدم
برا خونه خودم مامان مادر شوهرم خواهرم با یک همرام ک اگه جایی جا گذاشتمش تو خونه داشته باشم بینهایت خوش حواسم 😂😂😂

خواهر من ازش گرفت شب موقع شیر دادن. پیمانش پیدا نمیکرد ک‌چن سی سی درست ‌کرده ازش استفادع نکد

مو جمع میکنه

اگه میخوای یه خرید به صرفه و عالی برای نوزادت بکنی
بیا کانال روبیکا
کلی،لباس های خوشکل نوزادی
با قیمت مناسب کیفیت عالی داریم
با خیال راحت خرید کن چون تضمین کیفیت و قیمت داریم
ایدی کانال روبیکا
@nini_heed1

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

اگه میخوای یه خرید به صرفه و عالی برای نوزادت بکنی
بیا کانال روبیکا
کلی،لباس های خوشکل نوزادی
با قیمت مناسب کیفیت عالی داریم
با خیال راحت خرید کن چون تضمین کیفیت و قیمت داریم
ایدی کانال روبیکا
@nini_heed1

شماره روبیکا
۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

من شنیدم به بار شسته شه دیگه پرز نمیگیره

شدیدا پرز میگیرن
منم از این جنسیا گرفتم
یک دقیقه نشد از جعبه در اوردم نشون همسرم بدم کلی مو و کرک بهش چسبیده بود

سوال های مرتبط

مامان پسر قشنگم💙🫀 مامان پسر قشنگم💙🫀 هفته بیست‌ونهم بارداری