خانما شیشه شیر هی اور شی خوبه؟‌کسی استفاده کرده؟‌

۳ پاسخ

نه خوب نیس من بی بی لند استفاده میکنم راضی ام

نه خوب نیست اصلا
مو‌ میچسبه بهش
اونت عالیه خیلی خوبه

خیلی دورش کثیف میشه بخاطر سلیکونش avent از همه بهتره

سوال های مرتبط

مامان دلاریس🤍👼🏻 مامان دلاریس🤍👼🏻 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کیان جونم مامان کیان جونم ۴ ماهگی
مامان شاخ شمشاد🧿👑 مامان شاخ شمشاد🧿👑 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آریا مامان آریا ۸ ماهگی
مامان شایان مامان شایان هفته بیست‌وسوم بارداری