کسی پستونک هی اور شی گرفته خوبه؟

۳ پاسخ

اصلا پستونک نگیر خب
من از اول نگرفتم
بعد چند هفته از تولدش شوهرم رفت گرفت
ولی اصلا بچه م نگرفت اوق میزد مینداخت بیرون

پستونک یا شیشه شیر هرمدلی که بگیری تااخرشم باید از همون بدی چون بچه چیز دیگه ای قبول نمیکنه...
هی اور شی هم به صرفه نیست و فرقی نداره

نه.

سوال های مرتبط

مامان محمدهامین مامان محمدهامین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان حامی و هانا مامان حامی و هانا روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان و🤰🏻 مامان شاهان و🤰🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلاریس🤍👼🏻 مامان دلاریس🤍👼🏻 هفته بیست‌وششم بارداری