کدوم شیشه شیر خوبه ؟
اونت
دکتر براون
هی اور شی
شما چی خریدید؟

۱۱ پاسخ

فقد دکتر برون

صددرصد دکتر براون

اونت من خیلی شنیدم که خوبه

قطعا دکتر براونز

دکتر براون قطعاااا

اونت عالیه

دکتر براون شستشو سختی داره اونت بهتره

من اونت مال بچه اولم خریدم خیلی خوب بود اما یکم کم ازسرش میاد حس میکنم بچم کم شیرمیخورد ب خاطر اینک کند ترمیومد نسبت ب شیشیه های دیگ ولی سینم ول نکرد حالادومی نمیدونم دگتربراون بگیرم یاهمون اونت دوباره

طبق تجربه مامانا
دکتر براون بهتره نسبت ب بقیه
اونت میگن خیلی سخت ازش شیر میاد بچه خسته میشه نمیگیره شیشه رو
هی اور شی هم میگن پرز میگیره روش درجه هاش دیده نمیشه

اونت خیلی خوبه

من تو مامانایی گهواره زیاد دیدم میگن اونت

سوال های مرتبط

مامان حامی و هانا مامان حامی و هانا روزهای ابتدایی تولد
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری