شیشه شیر اونت یا هی ار شی؟

۷ پاسخ

من تجربه بچه شیرخشکی دارم الان نمیخاد زیاد هزینه کنی بذار ببین بچه چی میگیره ی چیز ساده بگیر من بیبی لند داشتم بعد تا دوسال همون رو میخریدم خیلیم خوب بود
گاهی بچه کولیک داره یا کلا شیر مادرمبخوره شبشه ای ک میگیری ب کار نمیاد

اونت خوبه

دوتاش قرتی بازیه من خودمم اونت خریدم ولی بعد ۳-۴ ماه زرد شد. همشون همینجوری میشن. الانم ک هی داره گرون میشه. بیبی لند مثل اونت زده اونم خوبه دخترم زود گرفتش

اونت
هی اور شی فقط اسم دراورده
هم ب خاطر جنسش چسبندگی داره و مو و پرز بهش میچسبه هم علامتا دیده نمیشن تو تاریکی
از اونت بهتر دکتر براوون هست

اونت رو دوستام استفاده کردن راضی بودن ولی هی اور شی رو شنیدم هم پرز میچسبه بهش هم علامت‌های روش تو شب معلوم نمیشن

اونت

من اونت گرفتم

سوال های مرتبط

مامان حامی و هانا مامان حامی و هانا روزهای ابتدایی تولد
مامان شاخ شمشاد🧿👑 مامان شاخ شمشاد🧿👑 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دلاریس🤍👼🏻 مامان دلاریس🤍👼🏻 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان محمدهامین مامان محمدهامین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مغز بادوم مامان مغز بادوم ۷ ماهگی