شیشه شیر اونت یا دکتر بروان؟؟

۹ پاسخ

من می‌خوام بی بی لند بگیرم،شاید اصن بچم شیرخشک نخورد،اگه شیشه گرفت که میرم اونت میگیرم

اونت بهتره ، مدل هایی که نی دارن نگیرید شستنشون خیلی سخته

اونت عالیه

دکتر بروان

من خودم اله گرفتم

اگه برای ضد نفق و کولیک بخوای صد در صد دکتر بروان

من اونت گرفتم

من اونت گرفتم

من هی اور شی. گرفتم

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی🩵🐣 مامان جوجه رنگی🩵🐣 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وششم بارداری
مامان دیار👼🏻🩵 مامان دیار👼🏻🩵 ۸ ماهگی
مامان پسرم💚 مامان پسرم💚 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دلماه🌙🫀 مامان دلماه🌙🫀 ۴ ماهگی