شیشه شیر اونت یا دکتر براون؟🧐🧐

۱۸ پاسخ

دکتر براون

اونت
دکتر برانز برندش گرونتره وگرنه اونت همون کارو میکنه

دكتر براون

دکتر براون

من خودم ست شیشه براون خریدم چون هرکی که دورم بود راضی بود به شدت

صد درد صد بروان

هی اور شی

من اونت گرفتم

من اونت گرفتم

اونت

دوتاش استفاده کردم برای پسرم دکتر براون بنظرم خیلی بهتر بود

اونت، من براوون خریدم سرشیشه جمع میشه تو دهنش . تازه من‌ از ترکیه خریدم اصلاش

اونت -

من نیت دارم ایشالا کلا فقط شیر خودمو بدم ....شیشه شیر دکتر براون میخوام بگیرم ...میتونم یکی ولی با دوتا سر شیشه بگیرم که هم نوزادی هم بزرگ تر شد استفاده اش بشه؟ واسه مواقع ضروری؟

من فکر میکنم اونت احتمال اینکه سینه هم بگیره همراهش بیشتره
چون جریان شیر دکتر برون خیلی زیاده و سرشیششم یه جوری با سینه مادر خیلی متفاوته
اونت انتی کولیک مدل ریسپانس

اونت عالیع

اونت رو استفاده کردم میدونم خوبه این یکیو نمیدونم و این سری نمیدونم کدوم بخرم چون تعریف هر دو شنیدم

دکتر براون

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دیار👼🏻🩵 مامان دیار👼🏻🩵 ۸ ماهگی
مامان پسرم💚 مامان پسرم💚 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان حامی و هانا مامان حامی و هانا روزهای ابتدایی تولد