من اونت داشتم شیر کم میومد بچم خسته میشد
حالاواسه این بچم دکتربراون انتی کولیک گرفتم
اکثرااونت میگیرن چون خوش قیمته
قطعا اونـــــــتᥫ᭡ــ
من ک دیروز رفتم سیسمونی فروشی خانمه میگفت اونت بهتره
ببین منم خیلی مونده بودم بین این دوتا، خیلی تحقیق کردم فهمیدم ک اونت مدلای جدیدش با این ک نی اضافه کرده برای آنتی کولیک، ولی سرشیشه های جدیدش خیلی سفته و بسختی شیر میاد و بچه زده میشه، باید هر سرشیشه های بزرگتر بخری ک ببینی با کدوم بچه اوکی میشه
دکتر بروان ک ب آنتی کولیک بودنش معروفه، تنها مشکلش این بود ک چون شبیه سینه مادر نبود و راحت شیر میومد، بچه دیگه سینه مادرو نمیخورد، مدل های جدیدش ک اپشن پلاسه، دقیقا شبیه سینه مادره
ب من گفتن ۱۵۰ میل بگیر برای شروع
من دکتر براون گرفتم چون آنتی کولیک.میخواستم اونت بگیرم،گفتن چون سرش ضد چکه شده،برای مکیدن هم سخت شده و سخت ازش شیر میاد،مگر اینکه بچه فکش قوی باشه
حالا ما نمیدونیم که بچه فکش قوی هست یا نه،گناه داره🤦🏻♀️
براوون تعريفشو زياد شنيدم
من دکتر براون گرفتم انتی کولیک
من دکتر براون گرفتم
من اونت گرفتم
من دکتر براون گرفتم، آنتی کولیک شبیه ساز سینه مادر، خیلی تعریفش شنیدم
من فعلا طرح اونت گرفتم
ببینم اصن میخوره،استفاده میشه یا ن
اگه خاسیم بعد بهترشو میگیرم
اونت رو بیشتر شنیدم ک خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.